Monday, July 13, 2009

Tag dari aryna ziggy (yna)

30 questions that won’t be 13

1. Bekas kekasih saya – dah jadi suami pon
2. Saya sedang mendengar – bunyi kipas angin
3. Mungkin saya patut – kemas bilik
4. Saya suka – makan.. hehehe..
5. Sahabat-sahabat saya – semuanya jauh2 belaka.. uwaaa
6. Saya tak faham– ntah la apa yg saya tak faham buat masa ni takleh nak pk :p
7. Saya kehilangan –fokus
8. Ramai yang berkata – saye tak cakap banyak..
9. Cinta itu adalah – serasi
10. Di suatu tempat, seseorang sedang – tak paham la soalan ni
11. Saya akan cuba – memasak setiap hari, kalau larat laa.. hahahaha
12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud – sampai bila-bila la
13. Telefon bimbit saya – janji bole call dan sms udah la
14. Bila saya terjaga – saya akan kejut suami cepat2 takut lambat hantar budak2 ke skolah hehehe
15. Saya paling meluat– orang berpura2
16. Pesta/parti adalah– pesta pulau pinang? Parti pulak parti harijadi la. Parti lain tatau
17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui- adik, Nama my pet hamster
18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah – sekarang ni le. Dah ada family seme
19. Hari ini – saya posa, tapi terguda tgk gambar makanan
20. Malam ini saya akan – tengok House (dah tentu) sambil lipat kain (belum tentu)
21. Esok pula saya akan –sambung wat keje la. harini dah letih
22. Saya betul-betul inginkan – dapur yang lebih besar
23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini – dok pikir bila la nak p tempah baju ney
24. Pusat membeli-belah atau arked permainan – suka sangat. Arked tu orait gak tp ngabihkan duit je tp setakat nak ceriakan anak2 sekali sekala ok la.
25. Makanan Barat atau Jepun? – Barat la.. tak minat sgt makanan Jepun kecuali tempura hehehe
26. Bilik yang terang atau gelap?– terang laa..
27. Makanan segera adalah– boleh makan sekali sekala kalu malas makan nasik
28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang – kalu ngantuk, tido la
29. Lepas ini saya akan – pegi solat
30. Siapa yang anda ingin tag – sapa2 yg rajin nak buat tag ni silakan la yek.. nampak gaya kak ina mmg rajin kan? hehehhee

No comments: