Tuesday, June 09, 2009

Kenduri di Bachok

Balik kali ni sempat lagi hadiri kenduri ofismate hubby kat Bachok. ingatkan dekat, rupanya rumah dekat sempadan Pasir Putih dah.. nak sampai tu amik masa dekat 1 jam juga.

nak ke sana, lalu jambatan ke Kota Bharu

setelah jenuh bertanya, akhirnya sampai kat kampung ni dan berhenti tanya kat kedai makan
budak2 pun apa lagi tiap2 kali berhenti kat kedai, ada saja benda nak disapunya.. coklat la, air kotak la..

mulut comot makan coklat

ashraf, sepupu awe dan yiyi pun ikut sekali, siap muntah lagi dlm kete. terpaksa la kawe cari plastik kat dia..

lauk kenduri.. nampak best


gulai daging dan mumbang kelapa.. hah!! tp rasa gulai mmg sedap tp kawe tak amik la mumbang kelapa tu.. tuan rumah siap tapau lagi bg bawa balik.. :D


ni sira labu. tapi kawe tak bapo gemar


apa lagi makan ayam le. ni rupa ayam sebelum kena attack dgn ashraf hehehe

kerabu jantung pisang
segan gak la pegi kampung orang, tuan rumah pun dok tunggu kita makan, besar hati kita datang jauh2 tau tp sian la diorg dok ckp, kawe sengih je la.. tp don worry pokcik, mokcik, demo kecek kawe pahe.. pahe.. :)

2 comments:

haslina razali said...

waaaaa kecek kelate laaa demo? kui kui kui....itu cekodok nampak very fantastic...napa aku buat tak pernah rupa bulat camtu? why why tell me why?

umiyumi said...

eh ye ke. takkan tak jadi bulat? ala umi buat tu pun takde le bulat sgt pun he he he