Sunday, December 21, 2008

Favourite tv show : Sugar

Enjoyed not just by me, but my eldest son as well. Aired on Astro AFC (channel 703) weeknights at 11.30 pm.


8 comments:

haslina razali said...

mah fav show too mah friend

umiyumi said...

of course ma pren, i can see u watching it and drooling at the same time hahahahaha :D

haslina razali said...

hahahahaha mana ko tau umi kui kui kui pehtu suraya mengeluh asik tgk jek buat nya tah bila kui kui kui

umiyumi said...

ala tau sgt la, umi pun tgk je.. nak buat tu ntah bila.. nampak rumit laa hahaha.. ye le pastri tu nak kena letak dlm fridge dulu bla bla

haslina razali said...

besa lah kita kan jenis nak sume express umi nak tau pastri doh segera yg aku selalu beli tu kan dah naik harga warggghyhhhhh sekarang ni dia dah jadi 15.90 tau baik aku uli sendiri lagi murah boleh beli tepung berapa kilo kooo

|| syazwaniadnan || said...

wani pun suka tgk..
dapur die tenang :D he he

umiyumi said...

uli sendiri la, baru lebih cedapp .. manis, masam, masin sume ada

umiyumi said...

wani pun minat jugak? tu la kalu ada dapur sebesar tu mmg best giloss laa.. :)