Wednesday, September 16, 2009

Brownie Coklat
tengah masak

makan dengan aiskrim
dah lama teringin nak buat brownie, tapi bila tgk2 resepi kat buku, iskk byknya pakai butter... pastu tengok2 ada brownie segera nona dalam pek. haa apa lagi try je le takde le pakai byk sgt butter. rasanya mmg sedap walaupun agak terlalu manis rasanya.. nak wat cemana dah pakai pek segera la kan hehehe..
benda manis2 ni mkn pun slow je tp bila mkn dgn aiskrim baru laju sikit. haa lagi la bertambah manis.. :p .. (takleh buat selalu sgt la tu)

1 comment:

haslina razali said...

yummy mah fren selamat hari raya i lebiu...take care...have a safe journey home yaaaa...muahhsss wish we could meet up!!!really missed u