Wednesday, September 16, 2009

Mi udang lagi...
bulan2 posa ni mula la mai teringin nak mkn macam2.. termasuklah mi udang. di penghujung puasa ni lauk2 kat pasar ramadhan dah nampak kurang menarik, tekak pun tak larat nak mkn tu hari2. yg tak bestnya kdg2 beli makanan tu rasa cam makanan recycle (yg smlm tak abis pastu jual lagi harini).. hmm apa lagi, biar le masak simple2 janji bole makan, kenyang dan selamatt.... :)

1 comment:

haslina razali said...

babe mee udang is forever sedap!!! lama tak gi makan kat teluq kumbaq hahahahahhaha no time to go hubby to bz nowadays!!!!