Friday, January 15, 2010

Cockels (Kerang)

Amaran :
peminat kerang yang sudah lama tidak makan kerang atau ibu-ibu mengandung yang mengidam kerang tidak digalakkan untuk melihat gambar di bawah :p


dah lama tak makan kerang

sekali sekala boleh la layan

tapi tak boleh selalu.. terutama yang allergic dengan seafood.. huhuhu

6 comments:

TREAT AND TRICK said...

Salam Umiyumi...segar betul kerang ni..kalau masak sambal tentu sedap...

geraugebang said...

kita ada 2 allergic.Tu yang Kronik sangat.allergic seafood ngan allergic tengok. he he he.

umiyumi said...

salam kak palatable..
tu aa cam tak caya kerang kat giant ni not bad gak. kalu bad, mmg tak beli dah hehehe.. mm nak buat sambal tak sempat, kalu beli 2kg sempat la kot sbb kat rumah ni ada 3 peminat fanatik kerang rebus/bakar :D

umiyumi said...

kak gerau, allergic seafood ada ubat, allergic tengok kena makan. kesimpulannya kena makan la hehe.. lgpun org kata kalu allergic ni ubat dia kena mkn gak. so kona kot mana pun kena mkn gak la hehehehe

blogresipi.com said...

Adeh kerang!!! sedapppnye... kite tak mengandung! nak makan!!!

umiyumi said...

meh la sini ijan kita makan kerang sampai tak hingat :D