Monday, January 25, 2010

Muffin untuk farewell

buat muffin utk farewell ofismate abahnye. vanilla dan keladi. tp keladi tu kaler dia tak bp cantik sbb tak letak pewarna pun.. xpe la janji selamatt..
tu diaa naik cam kuih doraemon pulak. ntah la tgk rupa cam kuih doraemon kot (dorayaki)

dah siap..

4 comments:

openid said...

Cantiknye bekas muffin tue... muffin pon kembang elok je :)

Sue @ Nenie said...

Salam Umi...
Sedapnya muffin keladi tuuu...Guna isi keladi or bahan perasa keladi...cantik naiknya...Ehhh...naik senget² pula dia....

Saya jarang membaking pasal kadang² berjaya kadang² fail....menci taaaauuuuuu...

umiyumi said...

ijan : comel kan bekas dia.. hehe tu aa geram tengok dia naik centu cuma senget benget sbb panas tak sekata :p

umiyumi said...

salam sue, umi mmg minat keladi. tak kira le aiskrim ke muffin ke masak keladi ke hehe.. dia naik senget tu sbb panas tak sekata. umi letak semua dlm tray centu je..

oo ye ke.. apa yg tak jadi tu? umi kalu geram tak jadi, mula la umi cari resepi lain atau adjust2 sampai jadik :D