Monday, August 03, 2009

Agar-agar Milo
Awe dan yiyi suka sangat makan agar2. so kali ni jumpa jelly mould yg cute sangat buat agar-agar guna ni la pulak... hehe ada org suka bentuk love rupanya :)

4 comments:

haslina razali said...

aloololoolo taunya sapa yg suka love tu mesti mat bunga si abg awe kan kan kan?

umiyumi said...

waa pandai la kak ina ni.. tp tak leh kata gak kak ina, yg sorang lg pun boleh tahan keje dia melukis simbol love je sib baik dia tulis yiyi love mama. tp takut tak lama lagi tak naik nama mama dah le :p

haslina razali said...

ahahahahahahaha oh oh ... bilakah saat itu?

umiyumi said...

biarlah lambat lagi.. huhuhuh :p