Monday, August 03, 2009

Republik Kopi @ Balai Seni Lukis Negara

Kalau melawat ke Balai Seni Lukis Negara, boleh lah singgah ke kafe ni...



dibuka Isnin sampai Sabtu.. ni masa hari Sabtu, ada nasi ayam, mi sup, mi kari dll

meja berwarna-warni yang ceria. lukisan untuk dijual turut dipamerkan.. dan atas meja pun ada lukisan juga :)


abe awe posing dgn menu
tapi makan nasik lemak dengan kuahnya saja..

mi sup

nasi ayam
kalau nak beli lukisan kat sini pun boleh..
atau kalau tak mampu, boleh tengok saja la hehehe.. tp mmg la cantik sgt.. i like!

berdekatan dengan pintu masuk, ada kedai galeri yang menjual peralatan melukis dan juga cenderamata. kalau ke sini jangan lupa singgah kedai galeri dan kafe ni ok :)

2 comments:

haslina razali said...

umi nanti aku gi kl ko blanja makan kat sini eh? hik hik hik.. blanja tau pehtu kita continue malam tengok show yeahhhhh

umiyumi said...

laa..bkn kak ina nak belanja umi kat KR atau nando's atau tgi ke?ehh kak ina, nanti ada shopping mall dkt2 umah umi nak buka ni ada tgi tauu...