Sunday, January 04, 2009

Makan2 @ Satay Kajang Hj Samuri

















7 comments:

haslina razali said...

eeeee tetiba rasa nak balik kajang makan satay warrrggghhhh nak nangis nih dek sedapnya nampak satay tu mmg takleh celen laa kajang punya satay best giler

haslina razali said...

mmm cedapnya satay rasa nak balik kajang plak aku mmg tpt lain takleh celen laa satay di kajang huhuhuhuhuhu jap nak lap air liur huhuhuhuhu

umiyumi said...

hehe ye ke.. haritu umi tlg makan kat kak ina sekali, ada rasa kenyang tak? :D

haslina razali said...

takde pun...;(

umiyumi said...

laa kalau camtu umi nak kena p makan sekali lagi la kot :D

hana said...

salam kunjung balas umi... sedapnyerrr satay kajang tUH! tk penah makan! :(

umiyumi said...

hai hana.. tak pernah mkn satay kajang? dun worry, dulu umi pun tak pernah mkn sampai le dtg kl br dpt makan.. nanti balik sini boleh la try ;)