Sunday, January 11, 2009

Yiyi, this morning

pagi ni yiyi bangun awal.. dah elok2 pakai baju, yiyi pakai spek itam pulak

sambil posing depan cermin, yiyi cakap nak pakai spek itam ke sekolah
sampai dalam kete nak ke rumah pengasuh pun yiyi pakai spek juga..

4 comments:

haslina razali said...

handsome boy nampak macho aaaa cikgu tak marah ke dia pakai spek hitam ni

Fena said...

betul ke yiyi ni...wah...ala2 jeffry din plak..hehehhehe

umiyumi said...

haha taktau la, balik ni baru nak tanya dia pakai ke tak kat skolah. rasanya misti mama pengasuh dia pujuk suruh buka spek tu.

umiyumi said...

jeffry din? laa.. kalu cam amy search ok la jugak hehehe :p